• Wypadanie włosów – fakty i mity

    Wypadanie włosów – fakty i mity

    O wypadaniu włosów w ostatnim czasie bardzo dużo się mówi. Wypowiedzi są widoczne na forach internetowych, blogach, a nierzadko temat ten porusza się w artykułach publikowanych w najpopularniejszych serwisach o urodzie i zdrowiu. Zdarza się jednak, że wiele tych wypowiedzi to po prostu błędne myślenie.Read More »
  • Apteka zdrowie

    Apteka zdrowie

    Apteka zdrowie, gdzie znajdziemy wszystkie dostępne leki na rynku, zaopatrzymy się w suplementy diety, witaminy, produkty na różne dolegliwości opatrunki, a nawet kosmetyki na problemy z trądzikiem, zaczerwienieniem skóry, kremy przeciwzmarszczkowe, ujędrniające i wiele innych. Szeroki asortyment i duża możliwość wyboru zadowoli każdego klienta. Oferowane są produkty w promocyjnych cenach z rabatami oraz gratisami, tylko …Read More »
  • Obrzęki

    Obrzęki

    Kiedy w tkance zgromadzi się zbyt dużo płynu, mówimy zwykle o obrzęku. Zazwyczaj po ciśnięciu obrzękniętego miejsca pozostaje w nim wgłębienie. Reakcja taka nie będzie zachodzić w przypadku mniejszych obrzęków. Zmiany mogą pojawić się w różnych częściach ciała. W jamie brzusznej, w kończynach dolnych, lub ogólnie w całym organizmie. Mogą one wynikać z niewydolności serca, …Read More »

Miesięczne archiwum:

Intensywny trening nie zawsze na zdrowie

Intensywność w ćwiczeniach to na pewno odpowiedni sposób na utrzymanie ładnej sylwetki. Musimy jednak pamiętać o tym aby nie wykonywać wszystkich tych czynności wbrew sobie i własnemu organizmowi. Różnie się to może skończyć, zwłaszcza że przetrenowanie na pewno nie będzie dobrym wyjściem. Jeśli nasze zdrowie nie jest do końca sprawdzone to, wtedy musimy zwolnić z ćwiczeniami. Najważniejsze przeciwwskazania, które wykluczają trening to przede wszystkim nie spanie przez całą noc zmęczenie nie jest dobrym doradcą a tym bardziej możemy zasłabnąć podczas takiego treningu i zwiększa się również nasza podatność na kontuzję. Przeziębienie także sprawia, że nasz organizm jest mocno naruszony i nie warto, wtedy wstawać z łóżka, a co dopiero zmuszać się do ciężkiego wysiłku fizycznego. Sami, więc widzimy, że, wtedy nie mam energii na nic. Warto odczekać te parę dni i dopiero, wtedy wznowić treningi, ponieważ tylko, wtedy możemy w pełni funkcjonować i to po prostu działa zwłaszcza, jeśli nauczymy się odpowiednio dobrze rozkładać siły.