• Czy warto się szczepić przeciwko rotawirusom?

    Czy warto się szczepić przeciwko rotawirusom?

    Szczepienia ochronne to najpewniejsza i najskuteczniejsza metoda zapobiegania i przeciwdziałania wielu chorobom zakaźnym. Dzięki nim organizm zyskuje odporność, skuteczną obronę przeciw konkretnej chorobie, a w rezultacie masowych szczepień wytworzenie odporności populacyjnej. Choroby zakaźne były główną przyczyną zgonów ludzi na całym świecie. Efektem regularnych szczepień okazała się: eradykacja ospy prawdziwej, ograniczenie do minimum zapadalności na błonicę …Read More »
  • Znamiona

    Znamiona

    Znamiona są zazwyczaj niewielkimi zmianami na skórze. Zazwyczaj są one łagodne, jednak ze względu na możliwe zmiany należy je stale obserwować. Chociaż nie zawsze dodają urody, ich usunięcie powinno być konsultowane z lekarzem. Naszą uwagę powinno zwrócić powiększenie się znamienia, zmiana jego koloru, kształtu lub wielkości. Nie należy lekceważyć żadnych objawów, ponieważ ta niegroźnie wyglądająca …Read More »
  • Odcienie podkładów marki rimmel

    Odcienie podkładów marki rimmel

    Dobry podkład może sprawić, że nakładany na twarz makijaż staje się jeszcze bardziej wyrazisty, a przede wszystkim pozwala na to, że makijaż na dłużej utrzymuje się na twarzy. Dlatego posiadanie dobrego podkładu jest bardzo ważne, aby można było posiadać naprawdę pełny i piękny makijaż. Bardzo polecanym podkładem jest podkład rimmel match perfection. Posiada on wszelkie …Read More »

Miesięczne archiwum:

Intensywny trening nie zawsze na zdrowie

Intensywność w ćwiczeniach to na pewno odpowiedni sposób na utrzymanie ładnej sylwetki. Musimy jednak pamiętać o tym aby nie wykonywać wszystkich tych czynności wbrew sobie i własnemu organizmowi. Różnie się to może skończyć, zwłaszcza że przetrenowanie na pewno nie będzie dobrym wyjściem. Jeśli nasze zdrowie nie jest do końca sprawdzone to, wtedy musimy zwolnić z ćwiczeniami. Najważniejsze przeciwwskazania, które wykluczają trening to przede wszystkim nie spanie przez całą noc zmęczenie nie jest dobrym doradcą a tym bardziej możemy zasłabnąć podczas takiego treningu i zwiększa się również nasza podatność na kontuzję. Przeziębienie także sprawia, że nasz organizm jest mocno naruszony i nie warto, wtedy wstawać z łóżka, a co dopiero zmuszać się do ciężkiego wysiłku fizycznego. Sami, więc widzimy, że, wtedy nie mam energii na nic. Warto odczekać te parę dni i dopiero, wtedy wznowić treningi, ponieważ tylko, wtedy możemy w pełni funkcjonować i to po prostu działa zwłaszcza, jeśli nauczymy się odpowiednio dobrze rozkładać siły.