• Odra

    Odra

    Odra jest chorobą bardzo zaraźliwą. Początkowe jej objawy są takie jak w przypadku grypy i to w tym stadium chory rozsiewa najwięcej zarazków. Dopiero potem zaczyna pojawiać się wysypka. Tak samo jak w przypadku grypy choroby nie należy lekceważyć, ponieważ możliwe powikłania są poważne. Jeśli chory nie ma obniżonej odporności, zazwyczaj do spędzenia gorączki wystarczy …Read More »
  • Świerzb

    Świerzb

    Powodem tej bardzo zaraźliwej choroby jest pasożyt. Przenosi się przez kontakt bezpośredni – może przenieść się z dłoni na dłoń przy przywitaniu się. Najbardziej jednak narażona jest osoba, która śpi z zarażonym w tym samym łóżku. Trudniej jest zarazić się używając tych samych przyborów toaletowych, na przykład ręcznika, jednak nie jest to niemożliwe. Głównym objawem …Read More »
  • W jaki sposób kupić idealny szampon do włosów?

    W jaki sposób kupić idealny szampon do włosów?

    Jeśli chcemy lepiej zadbać o nasze włosy, często zastanawiamy się co zrobić, żeby osiągnąć pożądany efekt. Nie powinniśmy przede wszystkim lekceważyć roli dobrze dopasowanego do naszych potrzeb szamponu, który może mieć ogromny wpływ na włosy. Kupienie szamponu może się więc okazać całkiem sporym wyzwaniem. Co jest istotne?Read More »

Miesięczne archiwum:

Intensywny trening nie zawsze na zdrowie

Intensywność w ćwiczeniach to na pewno odpowiedni sposób na utrzymanie ładnej sylwetki. Musimy jednak pamiętać o tym aby nie wykonywać wszystkich tych czynności wbrew sobie i własnemu organizmowi. Różnie się to może skończyć, zwłaszcza że przetrenowanie na pewno nie będzie dobrym wyjściem. Jeśli nasze zdrowie nie jest do końca sprawdzone to, wtedy musimy zwolnić z ćwiczeniami. Najważniejsze przeciwwskazania, które wykluczają trening to przede wszystkim nie spanie przez całą noc zmęczenie nie jest dobrym doradcą a tym bardziej możemy zasłabnąć podczas takiego treningu i zwiększa się również nasza podatność na kontuzję. Przeziębienie także sprawia, że nasz organizm jest mocno naruszony i nie warto, wtedy wstawać z łóżka, a co dopiero zmuszać się do ciężkiego wysiłku fizycznego. Sami, więc widzimy, że, wtedy nie mam energii na nic. Warto odczekać te parę dni i dopiero, wtedy wznowić treningi, ponieważ tylko, wtedy możemy w pełni funkcjonować i to po prostu działa zwłaszcza, jeśli nauczymy się odpowiednio dobrze rozkładać siły.