• Zdrowie duchowe

    Zdrowie duchowe

    Duchowe zdrowie to po prostu identyfikacja z naszym wyznaniem, religią, złączenie ciała z duszą i zachowanie równowagi między dwoma aspektami oraz przypisanymi do nich normami. Z dziedziną zdrowia nie jest związane bezpośrednio zdrowie duchowe, ale wpływa na stan psychiczny, fizyczny i emocjonalny człowieka., dzięki wierze przetrwamy różne zawirowania losu. Każdy wie jak ma się zachowywać …Read More »
  • Środowisko a zdrowie

    Środowisko a zdrowie

    Naturalne środowisko a zdrowie to wydawać by się mogło dwie różne rzeczy nie współdziałające na siebie, a jednak przyroda ma wpływ na nasze samopoczucie i ogólny stan. Rozwój cywilizacji, zanieczyszczenia, postęp techniczny oraz urbanizacja nie tylko przyczyniły się do poprawy codziennego bytu ale także do rozwoju chorób: astmy, alergii oraz innych schorzeń układu oddechowego, nie …Read More »
  • Ćwiczenia oraz dieta pomogą ci zadbać o zdrowie

    Ćwiczenia oraz dieta pomogą ci zadbać o zdrowie

    Wiele osób zastanawia się nad tym jak na przykład dbać o swoje zdrowie, zaś kwestia zdrowia bezsprzecznie powinna być dla każdego niezmiernie istotna. Wyśmienitym pomysłem jest wprowadzenie do swojego trybu życia diety połączonej z ćwiczeniami fizycznymi. Aktywność fizyczna i zdrowe żywienie się przynosi naprawdę niezmiernie mnóstwo korzyści. Twój wygląd zewnętrzny ulegnie nadzwyczaj wyrazistej poprawie. Twoje …Read More »

Miesięczne archiwum:

Intensywny trening nie zawsze na zdrowie

Intensywność w ćwiczeniach to na pewno odpowiedni sposób na utrzymanie ładnej sylwetki. Musimy jednak pamiętać o tym aby nie wykonywać wszystkich tych czynności wbrew sobie i własnemu organizmowi. Różnie się to może skończyć, zwłaszcza że przetrenowanie na pewno nie będzie dobrym wyjściem. Jeśli nasze zdrowie nie jest do końca sprawdzone to, wtedy musimy zwolnić z ćwiczeniami. Najważniejsze przeciwwskazania, które wykluczają trening to przede wszystkim nie spanie przez całą noc zmęczenie nie jest dobrym doradcą a tym bardziej możemy zasłabnąć podczas takiego treningu i zwiększa się również nasza podatność na kontuzję. Przeziębienie także sprawia, że nasz organizm jest mocno naruszony i nie warto, wtedy wstawać z łóżka, a co dopiero zmuszać się do ciężkiego wysiłku fizycznego. Sami, więc widzimy, że, wtedy nie mam energii na nic. Warto odczekać te parę dni i dopiero, wtedy wznowić treningi, ponieważ tylko, wtedy możemy w pełni funkcjonować i to po prostu działa zwłaszcza, jeśli nauczymy się odpowiednio dobrze rozkładać siły.