• Kupno dobrego lakieru do paznokci

    Kupno dobrego lakieru do paznokci

    Wiele kobiet stara się wybierać dla siebie bardzo dobre lakiery do paznokci. Na szczęście w sprzedaży dostępna jest bardzo duża ilość takich lakierów w bardzo przystępnych cenach. Dodatkowo trzeba przyznać, że lakiery dostępne współcześnie w sprzedaży produkowane są w bardzo różnych kolorach i dlatego można sięgać po takie lakiery, które są dobrze dostosowane do upodobań …Read More »
  • Zdrowe polskie morze

    Zdrowe polskie morze

    Wypoczynek wakacyjny często kojarzy się z beztroskim leżeniem na plaży w pełnym słońcu. Jeżeli brakuje nam pięciogwiazdkowego hotelu, przejrzyście czystej, lazurowej wody i pustki na dzikiej plaży, to… prawdopodobnie spędzamy lato nad Bałtykiem. Polskie morze nie każdemu przywołuje estetyczne wspomnienia. Wbrew pozorom jednak, Wybrzeże stanowić może atrakcję nie tylko dla oka, ale i ciała. Zwłaszcza …Read More »
  • Sport a zdrowie

    Sport a zdrowie

    Wiadomo nie od dziś, że uprawianie aktywne i zmożone spędzanie wolnego czasu pozytywnie wpływa na nasze samopoczucie, kondycje oraz ogólny stan zdrowia. Sport a zdrowie współdziała ze sobą dotleniając organizm, zapobiegając chorobom, wzmacniając mięśnie oraz zachowując młody wygląd. Nie tylko jesteśmy sprawni fizycznie oraz psychicznie ale zachowujemy właściwą równowagę przez co rzadziej choruje i dłużej …Read More »

Apetyt na niedosyt

Odchudzanie jest topowym tematem niemalże wszystkich czasopism kobiecych. Artykuły bombardują nas informacjami o ćwiczeniach spłaszczających brzuch i modelujących uda, dietach owocowych, warzywnych. Słowem – w większości skupiają się na czynnikach zewnętrznych, które mogą determinować nadwagę lub widoczną, ogólne uznawaną za nieatrakcyjną, otyłość. Warto jednak zdać sobie sprawę z faktu, że większość naszych działań zależy od indywidualnego zapotrzebowania organizmu na składniki pokarmu. Czy można zatem kontrolować swoje łaknienie, sukcesywnie zmniejszając je i sprawiając, że ograniczy się do niezbędnych posiłków, zawierających witaminy i mikroelementy tak ważne dla zdrowia? Okazuje się, że najtrudniejsze zadanie stoi przed amatorami słodyczy i podjadania. Powinni oni zainwestować w zdrowe przekąski, które skutecznie zastąpią kaloryczne chipsy lub czekoladki. Idealne okazują się tutaj suszone owoce, które fakt, iż… łakociami po prostu nie są, rekompensują walorami smakowymi oraz zawartością naturalnych cukrów. Prym wiodą tu przede wszystkim suszone śliwki. Ich działanie opiera się w szczególnej mierze na regulowaniu metabolizmu. Dodatkowo stanowią doskonały substytut dla „ciężkich” dodatków do jogurtu czy musli. Dobrym wyjściem jest zażywanie chromu, który redukuje apetyt na cukier. Głód „oszukać” można, przed posiłkiem wypijając pół szklanki wody. Ten zabieg zapewni uczucie sytości, które pozwoli nam wcześniej wstać od stołu. Jeszcze jedna, ważna uwaga. Bardzo istotna jest nie tylko silna wola, ale i… zmysł wzroku! Łatwiej bowiem walczyć ze zbędnymi kilogramami, kiedy w polu widzenia nie znajdują się kuszące cukierki czy czekolada. Inne sposoby na oszukanie apetytu to spożywanie posiłków poza kuchnią oraz nakładanie małych porcji na niewielkie talerze. Ten trick pozwala na skosztowanie wielu rzeczy w małych ilościach. Jak widać – odchudzanie nie musi oznaczać drakońskich ćwiczeń i głodzenia się, jeżeli wiemy, jak dla korzyści całego ciała – oszukać zmysły.

Możliwość komentowania jest wyłączona.