• Kulinarny blog zdrowie

    Kulinarny blog zdrowie

    Kulinarny blog zdrowie, praktyczny poradnik w którym odnajdziemy ciekawe przepisy pełne witaminowych inspiracji, odkryjemy na nowo właściwości odżywcze szpinaku, dowiemy się jak przyrządzić znakomite pyszne lody bez mleka i cukru, wykorzystamy wszystkie dary przyrody w kolejnych porach roku. Proste nie skomplikowane opisy w szybkim czasie pozwolą rozkoszować się znakomitymi daniami, deserami, przekąskami oraz zdrowymi koktajlami. …Read More »
  • Rozjaśniające podkłady pod makijaż

    Rozjaśniające podkłady pod makijaż

    Skóra kobiecej twarzy może posiadać ciemniejszą karnację. Niektóre kobiety bardzo lubią posiadać nieco ciemniejszą skórę, inne natomiast chcą ją rozjaśniać i sprawiać, że będzie posiadała bardzo dużo blasku. Dlatego sięgają one po rimmel wake me up. Tego rodzaju podkład używany w godzinach porannych może skutecznie ożywić skórę twarzy i sprawić, że bardzo dobrze zniesie ona …Read More »
  • Emocjonalne zdrowie

    Emocjonalne zdrowie

    Ciągła zmiana nastrojów jakie zachodzą w naszym organizmie oraz odpowiednia umiejętność rozwiązywania i podchodzenia do stresów, lęków, złości czy też szczęścia jak i radości określamy jako emocjonalne zdrowie. Ocena zachowania w danej chwili zależy od stanu naszego umysłu w dużej mierze on odpowiada za emocje, uczucia oraz myśli, drugim czynnikiem wpływającym na nasze reakcje jest …Read More »

Apetyt na niedosyt

Odchudzanie jest topowym tematem niemalże wszystkich czasopism kobiecych. Artykuły bombardują nas informacjami o ćwiczeniach spłaszczających brzuch i modelujących uda, dietach owocowych, warzywnych. Słowem – w większości skupiają się na czynnikach zewnętrznych, które mogą determinować nadwagę lub widoczną, ogólne uznawaną za nieatrakcyjną, otyłość. Warto jednak zdać sobie sprawę z faktu, że większość naszych działań zależy od indywidualnego zapotrzebowania organizmu na składniki pokarmu. Czy można zatem kontrolować swoje łaknienie, sukcesywnie zmniejszając je i sprawiając, że ograniczy się do niezbędnych posiłków, zawierających witaminy i mikroelementy tak ważne dla zdrowia? Okazuje się, że najtrudniejsze zadanie stoi przed amatorami słodyczy i podjadania. Powinni oni zainwestować w zdrowe przekąski, które skutecznie zastąpią kaloryczne chipsy lub czekoladki. Idealne okazują się tutaj suszone owoce, które fakt, iż… łakociami po prostu nie są, rekompensują walorami smakowymi oraz zawartością naturalnych cukrów. Prym wiodą tu przede wszystkim suszone śliwki. Ich działanie opiera się w szczególnej mierze na regulowaniu metabolizmu. Dodatkowo stanowią doskonały substytut dla „ciężkich” dodatków do jogurtu czy musli. Dobrym wyjściem jest zażywanie chromu, który redukuje apetyt na cukier. Głód „oszukać” można, przed posiłkiem wypijając pół szklanki wody. Ten zabieg zapewni uczucie sytości, które pozwoli nam wcześniej wstać od stołu. Jeszcze jedna, ważna uwaga. Bardzo istotna jest nie tylko silna wola, ale i… zmysł wzroku! Łatwiej bowiem walczyć ze zbędnymi kilogramami, kiedy w polu widzenia nie znajdują się kuszące cukierki czy czekolada. Inne sposoby na oszukanie apetytu to spożywanie posiłków poza kuchnią oraz nakładanie małych porcji na niewielkie talerze. Ten trick pozwala na skosztowanie wielu rzeczy w małych ilościach. Jak widać – odchudzanie nie musi oznaczać drakońskich ćwiczeń i głodzenia się, jeżeli wiemy, jak dla korzyści całego ciała – oszukać zmysły.

Możliwość komentowania jest wyłączona.