• W jaki sposób kupić idealny szampon do włosów?

    W jaki sposób kupić idealny szampon do włosów?

    Jeśli chcemy lepiej zadbać o nasze włosy, często zastanawiamy się co zrobić, żeby osiągnąć pożądany efekt. Nie powinniśmy przede wszystkim lekceważyć roli dobrze dopasowanego do naszych potrzeb szamponu, który może mieć ogromny wpływ na włosy. Kupienie szamponu może się więc okazać całkiem sporym wyzwaniem. Co jest istotne?Read More »
  • Zdrowie do upałów

    Zdrowie do upałów

    Zbliża się czas wakacji – urlop, wypoczynek. Niezależnie od tego, w jakie gorące miejsce się wybierzemy – czy będzie to rozgrzane, betonowe miasto, czy złota nadbałtycka plaża – warto zastanowić się nad tym, jak przetrwać lipcowe fale upałów, które ostatnio co roku nawiedzają Polskę. Ogólnie rzecz ujmując, każdy jest potencjalnie zagrożony, jeżeli w grę wchodzą …Read More »
  • Jak długo brać magnez w ciąży

    Jak długo brać magnez w ciąży

    Niedobór magnezu w ciąży może się fatalnie skończyć przede wszystkim dla jeszcze nienarodzonego dziecka. Dlatego każdy lekarz wspomina kobietom o tym, aby kupiły sobie zestaw witamin i stosowały każdego dnia według zaleceń na opakowaniu lub zgodnie z jego wskazówkami. Jednym z bardzo cennych składników jest magnez, którego nie powinno brakować ani kobiecie, ani tym bardziej …Read More »

Intensywny trening nie zawsze na zdrowie

Intensywność w ćwiczeniach to na pewno odpowiedni sposób na utrzymanie ładnej sylwetki. Musimy jednak pamiętać o tym aby nie wykonywać wszystkich tych czynności wbrew sobie i własnemu organizmowi. Różnie się to może skończyć, zwłaszcza że przetrenowanie na pewno nie będzie dobrym wyjściem. Jeśli nasze zdrowie nie jest do końca sprawdzone to, wtedy musimy zwolnić z ćwiczeniami. Najważniejsze przeciwwskazania, które wykluczają trening to przede wszystkim nie spanie przez całą noc zmęczenie nie jest dobrym doradcą a tym bardziej możemy zasłabnąć podczas takiego treningu i zwiększa się również nasza podatność na kontuzję. Przeziębienie także sprawia, że nasz organizm jest mocno naruszony i nie warto, wtedy wstawać z łóżka, a co dopiero zmuszać się do ciężkiego wysiłku fizycznego. Sami, więc widzimy, że, wtedy nie mam energii na nic. Warto odczekać te parę dni i dopiero, wtedy wznowić treningi, ponieważ tylko, wtedy możemy w pełni funkcjonować i to po prostu działa zwłaszcza, jeśli nauczymy się odpowiednio dobrze rozkładać siły.

Możliwość komentowania jest wyłączona.