• Kogo poradzić się w kwestii dietetycznego jedzenia

    Kogo poradzić się w kwestii dietetycznego jedzenia

    Jednym z najistotniejszych elementów diety okazuje się być właściwe pożywienie, którego sporo w małych i dużych sklepach. Na półkach znajduje się przecież cała masę produktów oznaczonych jako fit. W sprzedaży znajdziemy odchudzające dania główne, wędliny, napoje i dodatki. Niestety większość z tych produktów jedynie stylizuje swoje opakowanie tak, żebyśmy myśleli, że jest zdrowe i pomoże …Read More »
  • Odra

    Odra

    Odra jest chorobą bardzo zaraźliwą. Początkowe jej objawy są takie jak w przypadku grypy i to w tym stadium chory rozsiewa najwięcej zarazków. Dopiero potem zaczyna pojawiać się wysypka. Tak samo jak w przypadku grypy choroby nie należy lekceważyć, ponieważ możliwe powikłania są poważne. Jeśli chory nie ma obniżonej odporności, zazwyczaj do spędzenia gorączki wystarczy …Read More »
  • Flirt z fitrem

    Flirt z fitrem

    Jest marzec. Przechodzimy obok kiosku. W kiosku na wystawie leżą gazety. Gazety mają okładki. A co na tych okładkach..? Niejedna pani wpada w kompleksy, widząc te opalone na cynamonowo ciała. Abstrahując już od faktu, że w znakomitej większości przypadków jest ona efektem pracy specjalistów – grafików komputerowych i Photoshopa, ogólnie uznano, że lekka opalenizna przydaje …Read More »

Intensywny trening nie zawsze na zdrowie

Intensywność w ćwiczeniach to na pewno odpowiedni sposób na utrzymanie ładnej sylwetki. Musimy jednak pamiętać o tym aby nie wykonywać wszystkich tych czynności wbrew sobie i własnemu organizmowi. Różnie się to może skończyć, zwłaszcza że przetrenowanie na pewno nie będzie dobrym wyjściem. Jeśli nasze zdrowie nie jest do końca sprawdzone to, wtedy musimy zwolnić z ćwiczeniami. Najważniejsze przeciwwskazania, które wykluczają trening to przede wszystkim nie spanie przez całą noc zmęczenie nie jest dobrym doradcą a tym bardziej możemy zasłabnąć podczas takiego treningu i zwiększa się również nasza podatność na kontuzję. Przeziębienie także sprawia, że nasz organizm jest mocno naruszony i nie warto, wtedy wstawać z łóżka, a co dopiero zmuszać się do ciężkiego wysiłku fizycznego. Sami, więc widzimy, że, wtedy nie mam energii na nic. Warto odczekać te parę dni i dopiero, wtedy wznowić treningi, ponieważ tylko, wtedy możemy w pełni funkcjonować i to po prostu działa zwłaszcza, jeśli nauczymy się odpowiednio dobrze rozkładać siły.

Możliwość komentowania jest wyłączona.