• Środowisko a zdrowie

    Środowisko a zdrowie

    Naturalne środowisko a zdrowie to wydawać by się mogło dwie różne rzeczy nie współdziałające na siebie, a jednak przyroda ma wpływ na nasze samopoczucie i ogólny stan. Rozwój cywilizacji, zanieczyszczenia, postęp techniczny oraz urbanizacja nie tylko przyczyniły się do poprawy codziennego bytu ale także do rozwoju chorób: astmy, alergii oraz innych schorzeń układu oddechowego, nie …Read More »
  • Objawy zapalenia stawów kolanowych

    Objawy zapalenia stawów kolanowych

    Kiedy pacjenta boli kolano to stara się on najpierw samodzielnie zaradzić występującym u niego dolegliwościom. Zażywa więc ogólnie dostępne leki przeciwbólowe i stosuje różne okłady. Jednak zdarza się, że przyczyną występowania u pacjenta dolegliwości bólowych jest zwyrodnienie stawów, a wówczas może być mu trudno samemu wyleczyć dokuczające mu zapalenie. Wówczas postanawia udać się do lekarza …Read More »
  • Czy to zespół drażliwego jelita?

    Czy to zespół drażliwego jelita?

    Ból brzucha, biegunki lub zaparcia to dolegliwości, z którymi spotkał się w swoim życiu każdy. Zazwyczaj pojawiają się one po zbyt obfitym posiłku, podczas zatrucia pokarmowego, ale mogą też być reakcją na stres związany z trudnymi sytuacjami. W takich przypadkach zwykle wystarczą lekkostrawne posiłki, stosowanie ziołowych preparatów łagodzących te przypadłości, a także odpoczynek. Kiedy jednak …Read More »

Intensywny trening nie zawsze na zdrowie

Intensywność w ćwiczeniach to na pewno odpowiedni sposób na utrzymanie ładnej sylwetki. Musimy jednak pamiętać o tym aby nie wykonywać wszystkich tych czynności wbrew sobie i własnemu organizmowi. Różnie się to może skończyć, zwłaszcza że przetrenowanie na pewno nie będzie dobrym wyjściem. Jeśli nasze zdrowie nie jest do końca sprawdzone to, wtedy musimy zwolnić z ćwiczeniami. Najważniejsze przeciwwskazania, które wykluczają trening to przede wszystkim nie spanie przez całą noc zmęczenie nie jest dobrym doradcą a tym bardziej możemy zasłabnąć podczas takiego treningu i zwiększa się również nasza podatność na kontuzję. Przeziębienie także sprawia, że nasz organizm jest mocno naruszony i nie warto, wtedy wstawać z łóżka, a co dopiero zmuszać się do ciężkiego wysiłku fizycznego. Sami, więc widzimy, że, wtedy nie mam energii na nic. Warto odczekać te parę dni i dopiero, wtedy wznowić treningi, ponieważ tylko, wtedy możemy w pełni funkcjonować i to po prostu działa zwłaszcza, jeśli nauczymy się odpowiednio dobrze rozkładać siły.

Możliwość komentowania jest wyłączona.